کابل آنتن کواکسیال مغز مس – 0.9 – شیلد 64 رشته

شکل ظاهری هادیمفتولی گرد (re)
قطر هادی0.9mm
جنسمس
شیلد بافته64 رشته CCA
رنگسفید
جنس روکشP.V.C
جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

کابل آنتن برای انتقال داده از آنتن تلویزیون به گیرنده دیجیتال یا خود تلویزیون به کار می رود. انواع کابل آنتن در بازار وجود دارد. کابل آنتن با توجه به طول کابل به دو دسته 3C و 4.5C تقسیم می شود. اگر طول کابل آنتن موردنیاز شما کمتر از 15 متر است، استفاده از کابل آنتن 3C یا کابل آنتن ساده یا معمولی پیشنهاد می شود.

در صورت نیاز به طول کابل بیشتر از 15 متر باید از کابل آنتن 4.5C (کابل آنتن صادراتی) استفاده کرد.

کابل آنتن نوعی کابل چند رشته ای است. گاهی به آن کابل کواکسیال نیز می گویند. هر کابل کواکسیال مقاومت خاصی در برابر جریان دارد. به این مقاومت امپدانس می گویند. امپدانس کابل به دو دسته 50Ω و 75Ω تقسیم می شود. امپدانس یکی از مشخصات کابل آنتن است. کابل کواکسیال 75Ω در آنتن های دیجیتال خانگی، تلویزیون و سیستم های دوربین مدار بسته به کار می رود.

کابل آنتن CCA تک کابل کرمان 4.5C محصولی از شرکت صىراتل افق نامىار است. این کابل برای انواع تلویزیون های رنگی و مصارف خانگی با طول بیشتر از 15 متر مناسب است. داخل کابل کواکسیال CCA تک کابل کرمان رشته مسی قرار دارد. این رشته توسط یک رسانای نازک به هم بافته شده (مس، آلومینیوم) در برگرفته شده است. هدف آن از ورود نویز و امواج اضافه جلوگیری کند. در نهایت برای حفاظت از سیم ها یک روکش پلاستیکی روی آن قرار داده می شود.

کابل آنتن CCA تک کابل کرمان امواج را بدون هیچ گونه پارازیت به گیرنده شما انتقال می دهد. این کابل با متراژ دلخواه به شما عرضه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *