کابل RG59 دوربین مدار بسته ترکیبی – شیلد 48 رشته

شکل ظاهری هادیمفتولی گرد (re)
قطر هادی0.6mm و 0.7mm
جنسمس، CCA
شیلد بافته48 رشته CCAM
رنگمشکی
جنس روکشP.V.C
جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

کابل های ترکیبی معمولا از یک زوج برق و یک کابل RG59 تشکیل شده اند در حال حاضر کابل های RG59 و… در بازار وجود ندارد.

سیستم های مداربسته برای انتقال تصاویر به انواع مختلفی از کابل های مخصوص نیاز دارند. همچنین برای تامین انرژی الکتریکی آنها نیز باید از کابل برق استفاده کرد. کابل های ترکیبی نوعی از کابل های مورد استفاده در بسترسازی دوربین های مداربسته هستند

 

نکات مهم در استفاده از کابل ترکیبی

معمولا بهتر است از کابل های ترکیبی در ساختمان ها و ادارات بزرگ استفاده نکنید. این کابل ها اغلب برای مکان هایی با متراژ کم مناسب هستند. زیرا حداکثر طول کابل کشی با استفاده از نوع مرغوب و تمام مس این کابل ها 60 الی 70 متر است و با توجه به تجربه عملی، عملکرد و کارایی شان در متراژ های بیشتر کاهش می یابد.

جنس فلز بکار رفته در کابل ترکیبی

در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از کابل کشی خود داشته باشید از کابل های ترکیبی مغزی مس و شیلد CCA استفاده نمایید. البته کابل های آلومینیومی نیز تا مسافت 20 متر جوابگو هستند.

مزایا و معایب کابل های ترکیبی

از جمله محاسن کابل های ترکیبی سهولت کابل کشی در آنهاست. شما با استفاده از این نوع کابل ها دیگر نیازی به کابل کشی جداگانه برای تغذیه دوربین ها نیاز ندارید که این امر در کاهش هزینه های شما نیز موثر است. تنها اشکال موجود در استفاده از این کابل ها برد کم آنهاست و همانطور که در بالا نیز اشاره شد معمولا تا برد 60 الی 70 متر عملکرد خوبی دارند.

انواع کابل ترکیبی

  • کابل ترکیبی با مغزی مس، شیلد آلومینیوم، برق آلومینیوم
  • کابل ترکیبی با مغزی مس، شیلد مس، برق مس
  • کابل ترکیبی با مغزی مس، شیلد CCA، برق CCA

نکته بسیار مهم:

لازم به ذکر است که CCAM دارای مغزی آلومینیوم و روکش مس می‌‍باشد و با توجه به حرکت الکترون ها در سطح (جریان) مفتول های CCAM تا 90% یا بیشتر در کابل‌های مخابراتی مانند مس عمل می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *